Reklama2018-02-27
2

Michał Nowosielski głosem A'Tomka w reklamach radiowych Media Marktu

Michał Nowosielski, właściciel agencji Bigthinkski, użycza głosu postaci A'Tomka w reklamach radiowych sieci sklepów Media Markt. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Heart&Brain.

Kampania sieci Media Markt z Tytusem, Romkiem i A’Tomekiem trwa w mediach od końca października ub.r. Obejmuje m.in. telewizję, social media, sklepy Media Markt i radio. W tych spotach głosu postaci A'Tomka użycza Michał Nowosielski, który w tej kampanii pełni funkcję podwykonawcy i współpracownika agencji Heart&Brain.

- Tytus, Romek i A'Tomek to kolejny taki przykład fantastycznego formatu: to tacy celebryci, których każdy zna, wszyscy lubią, a z drugiej strony można być w miarę pewnym, że nie wytną marce żadnego numeru. Słyszałem, że kiedy moi koledzy z H&B zaczynali rozmowy z Ich managerem, to chłopcy mieli trochę wątpliwości, jak takie "sprzedanie" się do reklamy będzie przyjęte przez ich fanów. Właściwie to raczej tylko Romek I A'Tom mieli obiekcie, bo Tytus od początku był entuzjastą tego pomysłu. Jednak w końcu wszyscy uznali, że skoro jakieś gwiazdki telenowelek albo inni celebryci, znani z tego, że są znani, mogę zarabiać kokosy występując w reklamie, to dlaczego ktoś, kto stworzył naprawdę genialne kreacje, na których wychowali się pokolenia Polaków, nie ma prawa mieć z tego też jakiegoś pekuniarnego sukcesu. W końcu więc wszyscy się zgodzili i tak oto Tytus, Romek i A'Tom (czyli tak trochę ja) zostaliśmy pracownikami MediaMarktu. Przy czym Tytus został nawet kierownikiem sekcji gimnastycznej - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Michał Nowosielski.

Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Heart&Brain. Odpowiada też za całościową komunikację sieci MediaMarkt w social media. Agencja w połowie ubiegłego roku wygrała przetarg na obsługę reklamową marki.

Za produkcję spotów odpowiada dom produkcyjny Ideal, a post produkcję - studio Platige. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Media Saturn Holding Polska we współpracy z domem mediowym UM (zakup mediów w telewizji), a za obszarem public relations - Roots PR.

Autor:jd

Więcej informacji:Media Markt, Michał Nowosielski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas