Internet2022-08-26
0

Michał Pachnik nowym dyrektorem e-commerce w CCC

Michał PachnikMichał Pachnik

Michał Pachnik został nowym dyrektorem e-commerce w CCC. Zastąpił Jakuba Jasińskiego.

Pachnik do tej pory pełnił on funkcję wicedyrektora w tym samym zespole, od pięciu lat budując jego podstawy, współtworząc strategię tej części biznesu i rozwijając sprzedaż online. W firmie pracuje od pięciu lat.

- Jednym z niezmiennych priorytetów Grupy CCC jest budowanie silnych kompetencji wewnątrz zespołów i umożliwianie ciągłego rozwoju zawodowego. Dzięki tak doświadczonym ekspertom jak Michał jesteśmy w stanie z sukcesem realizować strategiczne projekty, dające nam przewagę nad konkurencją, zgodnie z przyjętą strategią „Go.25. Everything Fashion. Omnichannel Platform”. Jestem przekonany, że zespół E-commerce kierowany przez Michała będzie dalej przyczyniał się do rozwoju sprzedaży online wszystkich marek z portfolio Grupy - mówi Arkadiusz Ruciński, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży online w Grupie CCC.

Michał Pachnik za Jakuba Jasińskiego

Michał Pachnik jest ekspertem w obszarach biznesu cyfrowego oraz performance marketingu.

Przed dołączeniem do Grupy CCC, Pachnik był dyrektorem obszaru strategy & operations w firmie Optimise (dzisiaj WeDare) zajmującej się performance marketingiem oraz managerem zespołu Business Development & Sales Operations na Europę Środkową i Wschodnią w firmie Zanox (dzisiaj Awin).

- Ostatnie pięć lat w Grupie CCC pozwoliło mi bardzo dobrze poznać zarówno naszych klientów, jak i całe otoczenie biznesowe spółki. W tym czasie e-commerce dynamicznie zyskiwał na znaczeniu, dlatego wciąż będziemy stawiać na mocny rozwój tego obszaru. Zmieniające się preferencje i oczekiwania klientów są dla nas nieustannie inspiracją do wdrażania kolejnych, innowacyjnych rozwiązań” - mówi Michał Pachnik, nowy dyrektor e-commerce w CCC.

Na stanowisku dyrektora e-commerce CCC Michał Pachnik zastąpił Jakuba Jasińskiego, który w sierpniu rozstał się z firmą.

W zeszłym kwartale finansowym Grupa CCC ze sprzedaży internetowej osiągnęła 49,5 proc. przychodów, o 3,7 pkt proc. więcej niż przed rokiem. Firma przez ponad rok otworzyła 76 sklepów stacjonarnych HalfPrice, natomiast po wycofaniu się z Rosji liczba placówek handlowych CCC zmalała o 36.

Autor:jd

Więcej informacji:Michał Pachnik, Grupa CCC

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas