Prasa2023-12-02
8

Michał Piasecki zastępcą redaktora naczelnego "Faktu"

Michał PiaseckiMichał Piasecki

Michał Piasecki dołączył do redakcji "Faktu" (Ringier Axel Springer Polska) jako zastępca redaktora naczelnego. Będzie odpowiedzialny za obszar internetowy, m.in. dalszy rozwój portalu Fakt.pl.

Michał Piasecki rozpoczął swoją zawodową karierę w “Gazecie Krakowskiej” w 2010 r. Z redakcją „Faktu” był związany od 2011 r., kiedy dołączył do jej krakowskiego oddziału jako reporter. W 2013 roku przeniósł się do Warszawy, gdzie pracował jako dziennikarz, publicysta i redaktor zarówno w wydaniu papierowym gazety, jak i w serwisie Fakt.pl.

W 2015 r. był krótko związany z tygodnikiem „ABC” (Ringier Axel Springer Polska), gdzie pracował jako wydawca strony głównej jej internetowego serwisu. Jesienią 2015 r. związał się z aplikacją newsową upday, stworzoną przez Axel Springer we współpracy z Samsungiem. Pełnił w niej kolejno rolę wydawcy i zastępcy redaktora naczelnego, a od stycznia 2022 r. do września br. kierował zespołem upday Polska.

W międzyczasie przez rok razem z Radosławem Grucą współtworzył także w serwisie Raziozet.pl podcast "Podejrzani Politycy".

Zmiany w “Fakcie”

Bez zamian na stanowiskach zastępców redaktora naczelnego „Faktu” pozostają: Aldona Toczek oraz Marcin Kowalczyk. - Cieszę się, że Michał przyjął propozycję dołączenia do redakcji Faktu w roli mojego zastępcy. Jestem przekonany, że jego ogromne doświadczenie i talent wpłyną pozytywnie na podniesienie jakości produkowanych przez Fakt treści oraz dalszą digitalizację newsroomu - mówi Michał Wodziński, od listopada redaktor naczelny “Faktu”.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Michał Wodziński odpowiada za pracę redakcji oraz strategię rozwoju dziennika i jego portalu internetowego Fakt.pl. Zastąpił na tym stanowisku Katarzynę Kozłowską, która w lipcu zrezygnowała z kierowania gazetą, po czterech i pół roku pełnienia tej funkcji. Od tego czasu firma poszukiwała nowego szefa dla “Faktu”.

W październiku stronę główną portalu „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska) odwiedziło ją 1,23 mln internautów (4,15 proc. zasięgu), spędzając średnio po 10 minut i 55 sekund - wynika z badania Mediapanel, opracowanego przez Wirtualnemedia.pl.

W trzecim kwartale br. średnia sprzedaż “Faktu” wyniosła 118 632 egz. Było to o 10,31 proc. mniej niż w analogicznym okresie rok wcześniej - pokazują dane Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt PBC”, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Autor:jd

Więcej informacji:Michał Piasecki, Fakt

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas