Reklama 2018-10-23
2

Microsoft niestandardowo promuje się w warszawskim ZOO

Microsoftus Precisionus Mouseus to nowy gatunek myszy, który na potrzeby kampanii Microsoft "zamieszkał" w warszawskim ogrodzie zoologicznym. To część niestandardowej promocji sprzętu firmy.

Myszy "narodziły się" z pomocą inżynierii genetycznej. Microsoftus Precisionus Mouseus stanowią niestandardowy element promocji myszy komputerowych Precision Mouse. Urządzenie może łączyć się jednocześnie aż z trzema komputerami.

Akcji towarzyszy film promocyjnym, udostępniony w mediach społecznościowych. Scena przedstawia program informacyjny, w którym podawany jest news o nietypowych "mieszkańcach" zoo w Warszawie. W materiale wypowiada się dyrektor placówki, Andrzej Kruszewicz.

Spot jednocześnie zwraca uwagę na zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt. W filmie pojawia się jaguarzyca Beata oraz pantera śnieżna Kali.

Film wyświetlono na Facebooku już ponad 20 tys. razy.

Za obsługę komunikacyjną Microsoftu na polskim rynku odpowiada agencja d*fusion communication.

Autor: jd

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas