Prasa2019-04-09
3

Wydawnictwo Bauer wydaje miesięcznik poradnikowy „Opieka nad Seniorem”

Od 9 kwietnia br. ukaże się w sprzedaży pierwszy numer miesięcznika „Opieka nad Seniorem” (Wydawnictwo Bauer). Tytuł będzie oferować porady dla opiekunów starszych osób oraz ma poruszać problemy seniorów. Redaktorem naczelnym jest Elżbieta Bożek.

W każdym numerze będą poruszane są problemy, z którymi borykają się zarówno seniorzy, jak i ich opiekunowie lub dzieci osób starszych, którzy mieszkają samotnie. Porady dostępne w miesięczniku będą zawierać wskazówki od ekspertów, którzy zajmują się leczeniem i opieką m.in. geriatry, rehabilitanta z domu seniora, dietetyka geriatrycznego, pielęgniarki, opiekunki z MOPS czy psychologa z grupy wsparcia dla opiekunów.

Nowy magazyn ma dostrzec rolę opiekunki w społeczeństwie oraz jej codziennych problemów. „Opieka nad Seniorem” ma pomóc opiekującemu się osobom starszym rozwiązywać wszystkie problemy oraz wspierać i doradzać, jak pogodzić obowiązki zawodowe z pielęgnacją chorego, jak nie zaniedbać innych i poradzić sobie z własnymi lękami.

W nowym piśmie czytelnicy znajdą także adresy i telefony pod którymi opiekun uzyska pomoc i wsparcie oraz instrukcje (rysunki) dotyczące pielęgnacji, rehabilitacji i organizowania przestrzeni dla seniora.

W tytule znajdą się takie działy jak: Psychologia, Zdrowie i dieta opiekunki, Zdrowie seniora, Dieta na jesień życia, Bezpiecznie w domu i na dworze, Prawo i finanse oraz Relaks dla ciebie i seniora. W miesięczniku pojawią się reportaże w których czytelniczki będą dzielić się swoimi doświadczeniami w opiece nad bliskimi.

Miesięcznik skierowany jest do kobiet w wieku 50+, ze średnich i małych miejscowości, które regularnie lub tymczasowo opiekują się starzejącymi się rodzicami lub krewnymi. Będzie kosztować 3,99 zł i liczyć 52 strony. Nakład pisma wynosi 150 tys. egzemplarzy.
Redaktorem naczelnym „Opieki nad Seniorem” jest Elżbieta Bożek.

Nowy tytuł będzie promowany w ogólnopolskich stacjach TV oraz tytułach prasowych Wydawnictwa Bauer. Za kreację spotu TV odpowiada Digit-Art, a za zakup mediów - agencja Wavemaker.

Autor:NB

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas