Prasa2018-09-06
4

Egmont Polska wprowadza na rynek czasopismo dla dziewczynek „Vampirina”

W czwartek, 6 września w sprzedaży pojawi się nowy dwumiesięcznik dla dziewczynek „Vampirina”. Wydaje go Wydawnictwo Egmont Polska.

Tytuł magazynu nawiązuje do serialu, o tym samym tytule, znanego z kanału Disney Junior. W każdym numerze czytelniczki, podobnie jak w serialu, wspólnie z główną bohaterką będą się dobrze bawić i z pewnością nie będzie miejsca na nudę. Na poszczególnych stronach na czytelniczki będą czekać opowiadania, łamigłówki, testy, wycinanki i rysowanki.

Do każdego wydania dwumiesięcznika będzie dodawany też prezent - zabawka. W pierwszym numerze znajdzie się zestaw do włosów zawierający opaskę i dwie spinki.

Redaktor naczelną „Vampiriny” jest Małgorzata Romańska. Odbiorcami liczącego 32 strony pisma są w szczególności dziewczynki w wieku od 3 do 6 lat.

Cena egzemplarza wraz z dodatkami wyniesie 9,99 zł, a pierwszy numer dostępny będzie od czwartku, 6 września 2018 roku. Wprowadzenie magazynu wspiera kampania reklamowa w mediach własnych Egmontu.

Serial „Vampirina” opisuje perypetie małej wampirzycy Vampiriny „Vee” Hauntley, która przeprowadza się razem ze swoją rodziną - mamą Oksaną i tatą Bogdanem z Transylwanii do Pensylwanii, aby poprowadzić pensjonat dla guli i goblinów. Młoda wampirzyca każdego dnia przeżywa nowe niesamowite przygody.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, wynika, że w 2017 roku wydawnictwo Egmont Polska sprzedało ono dokładnie 3 023 437 egzemplarzy swoich magazynów.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Vampirina, Egmont Polska

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas