Reklama2014-06-10
0

Mieszko I reklamuje „początek Polski w Poznaniu”

Ruszyła kampania reklamowa interaktywnego centrum historycznego Brama Poznania. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Początek Polski. W Poznaniu”, przygotowały firmy Just, Media Concept i Q&A Communications.

W reklamach Bramy Poznania wykorzystywany jest wizerunek Mieszka I oraz współczesnych osób odwiedzających to centrum. Kampania podkreśla, że Brama Poznania nie jest typowym muzeum, ale interaktywną ekspozycją bez zwyczajnych eksponatów, tylko z narzędziami i tropami, które pozwolą zwiedzającym odkryć położony po drugiej stronie rzeki Ostrów Tumski, gdzie przed dziesięcioma wiekami powstało państwo polskie.

Akcja reklamowa zaczęła się 6 czerwca i potrwa do 3 lipca. Obejmuje prasę (tytuły ogólnopolskie, regionalne i lokalne), radio (rozgłośnie ogólnopolskie i regionalne) outdoor (nośniki na terenie Poznania) oraz działania ambientowe z wykorzystaniem poznańskich pomników.

Kreację kampanii przygotowała agencja Just, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Media Concept, a działania PR prowadzi agencja Q&A Communications.

Autor:tw

Więcej informacji:Poznań, Brama Poznania

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas