Reklama2024-03-13
0

Mikołaj Salecki szefem zespołu mediowego w N42

Mikołaj SaleckiMikołaj Salecki

Mikołaj Salecki dołączył do zespołu agencji kreatywnej N42 na stanowisko head of media. Odpowiada za działania operacyjne teamu mediowego, obszar technologii i analityki, a także komunikacji marketingowej i projektów new business firmy. 

Mikołaj Salecki ma ponad 15 lat doświadczenia w realizacji projektów mediowych i digital, w tym w zakresie działań ATL, brandingu, e-commerce i lead generation, także z wykorzystaniem automatyzacji i AI. Przez ostatnie lata był związany m.in. z agencją They.pl oraz domem mediowym WowMedia&Metrics. Pracował dla takich marek, jak np. Lidl, Bridgestone Polska, tołpa, New Balance, czy Grupa Azoty.

– Zdecydowałem się dołączyć do agencji N42 ze względu na jej bardzo bogate doświadczenie w obszarze kreatywnym. Cieszę się, że będę mógł łączyć dotychczasowy świat kreacji N42 ze światem nowoczesnych mediów i technologii – mówi Mikołaj Salecki.

N42 to agencja doradztwa komunikacyjnego obecna na polskim rynku od 18 lat.  

Autor:bg

Więcej informacji:Mikołaj Salecki, N42

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas