Reklama2019-03-29
0

Mondelez reklamuje w telewizji Milkę Choco Brownie (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa nowości produktowej Mondelez Polska, Milka Choco Brownie. Kampanię przygotowała i prowadzi agencja Mindshare oraz Hill+Knowlton Strategies.

Milka Choco Brownie to miękkie, czekoladowe ciastko, zawierające kawałki czekolady. Nowość reklamowana jest kampanią w telewizji, zaplanowaną na 18 tygodni.

Dodatkowo w kwietniu i maju działania promocyjne wesprze kampania digital - planowana na 5 tygodni, a także akcje samplingowe w wybranych sieciach kin, na stacjach paliw i w wybranych sklepach.

Komunikację uzupełniają działania PR i aktywacje z influencerami, za które odpowiada agencja Hill+Knowlton Strategies. Znane osoby będą wspierać konkurs #BrownieLovers.

Za planowanie mediów i reklamę odpowiada agencja Mindshare.

Autor:jd

Więcej informacji:Milka Choco Brownie

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas