Reklama2022-09-02
4

Milka ma nowy design. Największe zmiany od 25 lat

W tym roku marka Milka (Mondelez Polska) przechodzi największe zmiany od 25 lat. Stawia na nową recepturę, opakowania i odmieniony kształt kostek.

Jak podano w komunikacie "w odpowiedzi na zmieniające się potrzeby konsumentów Milka ulepszyła swoją recepturę i postawiła na większą ilość kakao w każdej tabliczce. W ten sposób stworzyła jeszcze bardziej czekoladowy, a jednocześnie delikatniejszy smak".

Nowa odsłona to również zmienione opakowania zarówno małych, jak i dużych tabliczek Milka. Utrzymane są w charakterystycznym dla marki kolorze Lilac, a w tle znajduje się alpejski krajobraz i nieco odmieniona krówka Lila. Na opakowaniu umieszczono również logo programu Cocoa Life. To prowadzony już od 10 lat program odpowiedzialnego pozyskiwania kakao, który celem jest dbanie o zrównoważoną uprawę kakaowca jak i godziwe warunki dla farmerów i ich rodzin.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/loteria-milka-zasady-nagrody-jak-wygrac-100-tys-zl ##

Nowy design czekolad Milka

Zmiany nie ominęły również kształtu czekolad. Teraz klasyczne małe tabliczki mają kostki o bardziej owalnym kształcie. Na jednej kostce w tabliczce widnieje teraz wizerunek krówki Lili.

Wprowadzaniu zmian w samym produkcie towarzyszyć będzie szeroka kampania obejmująca działania marketingowe, sprzedażowe i PR-owe. Za działania PR odpowiada agencja Big Picture.

##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/milka-krem-czekoladowy ##

Więcej informacji na temat kampanii marka poda wkrótce.

Autor:jd

Więcej informacji:Mika, design, opakowania

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas