Rozpoczęła się świąteczna kampania reklamowa czekolady Milka (Mondelez Polska) "Obdaruj tych, którzy dzielą się sercem". Działania na polski rynek przygotowały Carla Zuri, Liquid Thread, Ogilvy, Mindshare i Big Picture.
Spot, który widzowie pamiętają z ubiegłego roku, a którego akcja rozgrywa się w szkole w czasie Świąt Bożego Narodzenia, opowiada historię o obdarowywaniu tych, którzy dzielą się sercem. Jedna z dziewczynek z chóru szkolnego, który przygotowuje świąteczny występ, dostrzega starania niesłyszącego woźnego, wkładającego wiele trudu w stworzenie cudownych dekoracji sceny. Nasza bohaterka - Mia - postanawia podziękować mu, obdarowując go czekoladowym Mikołajem Milka. Delikatne gesty doceniania łączą naszych bohaterów we wzruszającym finale.
Świąteczny spot emitowany jest w telewizji. Ponadto kreacje są odtwarzane na platformach digitalowych oraz w serwisach społecznościowych Facebook i YouTube.
Dodatkowo marka przygotowała aktywację konsumencką z nagrodami oraz kampanię outdoorową.
Globalnie kreacją i produkcją spotu zajęła się agencja Wieden+Kennedy, a jego adaptacją na polski rynek agencja Carla Zuri.
Za aktywności w mediach społecznościowych odpowiada agencja Liquid Thread, a za aktywację konkursową, jej komunikację w mediach społecznościowych oraz adaptację globalnych materiałów OOH – polski oddział agencji Ogilvy. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, a działaniami PR – Big Picture.