Telewizja2019-10-21
11

715 tys. widzów telenoweli „Miłość na zakręcie”. Czwórka wygrywa z konkurencją

fot. Constantin Entertainment Polskafot. Constantin Entertainment Polska

Nową telenowelę „Miłość na zakręcie” ogląda średnio 715 tys. widzów. Czwórka w czasie jej emisji wygrywa walkę o widza z konkurencyjnymi kanałami TV Puls, TVN7 i TTV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

„Miłość na zakręcie” na antenie Czwórki oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, począwszy od 19 sierpnia 2019 roku. Średnia oglądalność telenoweli do 17 października br. wyniosła 715 tys. widzów, co przełożyło się na 5,03 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,14 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą widownię miał odcinek z 3 października. Śledziło go średnio 910 tys. osób.

Czwórka w czasie emisji nowej produkcji wygrywa walkę o widza ze swoimi głównymi konkurentami. Kanał TV Puls w tym czasie ma 3,28 proc. udziału, TVN7 - 2,53 proc., a TTV - 1,37 proc.

Taka sama kolejność stacji jest wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Główną bohaterką „Miłości na zakręcie” jest Jowita, doktor mikrobiologii i matka dwójki nastolatków (15-letniej Ani i 18-letniego Krystiana), która po śmierci męża zmuszona jest wybierać między karierą akademicką a prowadzeniem centrum samochodowego.

Główną rolę w produkcji gra Kamila Boruta, a obok niej pojawiają się m.in.: Violetta Arlak, Aleksandra Szwed, Karol Strasburger, Zbigniew Stryj, Jasper Sołtysiewicz, Piotr Makarski, Michał Hołub, Mateusz Wróblewski i Sebastian Dziubiel oraz Andy Do.

Nowy serial obyczajowy na zlecenie Czwórki przygotowuje firma Constantin Entertainment Polska. Producentem cyklu jest Piotr Fromowitz, za produkcję realizacyjną projektu odpowiada Magdalena Kuźnik-Czwojda, która jest również jego głównym scenarzystą. „Miłość na zakręcie” reżyserują Paweł Orwat i Marcin Szczerbic.

Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 4,16 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(11)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas