Reklama2017-06-01
0

Mindshare i Essence zajmą się globalnie obsługą mediową Nokii

Firma HMD Global, właściciel marki Nokia rozpoczyna współpracę z agencjami Mindshare i Essence. Zajmą się one globalną obsługą mediową budżetu szacowanego na 80 mln funtów.

Nokia poprzednio, gdy jeszcze jej właścicielem był Microsoft była obsługiwana mediowo przez Dentsu Aegis.

Wybrane obecnie do współpracy w tym zakresie agencje będą pracować dla marki Nokia na dwóch płaszczyznach. Essence zajmie się planowaniem i zakupem mediów w internecie, głównie na dużych platformach, takich jak Google czy Facebook. Mindshare z kolei będzie odpowiadać za obsługę mediową na rynkach lokalnych, głównie w zakresie mediów tradycyjnych i częściowo w internecie.

Globalna obsługa mediowa Nokii obejmuje 50 krajów.

Obsługą reklamową marki Nokia zajmuje się agencja Mother. Pierwsze efekty jej prac dla tej marki są spodziewane jeszcze w tym roku. Część projektów ma dotyczyć „przywróconego” na rynek modelu Nokia 3310, która już jest dostępna w sprzedaży.


 

Autor:km

Więcej informacji:Mindshare, Essence, Nokia, HMD Global

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas