Reklama2013-12-12
3

Mindshare obronił budżet telewizyjny Aflofarmu

Dom mediowy Mindshare Polska w przyszłym roku nadal będzie zajmować się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby telewizyjnych kampanii reklamowych Aflofarm Farmacja Polska.

Mindshare Polska będzie odpowiadać za planowanie, zakup oraz optymalizację telewizyjnych kampanii reklamowych wszystkich marek z portfolio Aflofarm Farmacja Polska. Zajmować się tym będzie zespół kierowany przez Annę Bieńkowską, szefa pionu client leadership w Mindshare.

Umowę podpisano na rok w wyniku przeglądu ofert. Nie podano, które inne domy mediowe brały w nim udział. Mindshare obsługuje budżet telewizyjny Aflofarmu od dwóch lat.

Aflofarm Farmacja Polska to zdecydowanie największy reklamodawca w Polsce - w trzech kwartałach br. jego cennikowe wydatki (bez internetu) wyniosły 701,4 mln zł, podczas gdy drugiego pod tym względem Unileveru - 410,1 mln zł (według Kantar Media - zobacz szczegółowe dane). Telewizyjny budżet reklamowy Aflofarmu od stycznia do września br. wyniósł 428,1 mln zł.

 

Autor:tw

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas