Reklama2018-11-06
0

Mindshare Polska obronił budżet mediowy mBanku

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Dom mediowy Mindshare Polska w wyniku przeglądu ofert został ponownie wybrany do obsługi budżetu mediowego mBanku. Współpraca marketera z agencją trwa od 2013 roku.

Mindshare, tak jak do tej pory, zajmie się kompleksowym planowaniem i zakupem mediów, w tym przygotowywaniem i realizacją strategii oraz bieżąca optymalizacją kampanii mBanku.

- Jestem niezwykle dumny, bo już po raz trzeci wygraliśmy budżet jednego z największych banków w Polsce. W ciągu ostatnich 5 lat wspólnie z mBankiem udało nam się zrealizować wiele efektywnych kampanii, które nie raz były nagradzane w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych. Cieszę się, że to zespół Mindshare będzie mógł planować kolejne aktywności marketingowe. Przed nami wiele nowych wyzwań - komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare.

Mindshare odpowiadała za planowanie i zakup mediów m.in. wrześniowej kampanii mBanku dla przedsiębiorców, prowadzonej pod hasłem "Przedsiębiorco, zyskaj radość z bycia swoim własnym szefem".

Autor:jd

Więcej informacji:Mindshare, mBank

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas