Reklama2020-01-10
0

Mindshare przejmuje od Media Direction OMD obsługę Zalando

Platforma sprzedażowa Zalando rozstrzygnęła przetarg na obsługę mediową. Wybrała w nim do współpracy dom mediowy Mindshare (GroupM) - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Oznacza to koniec współpracy z Media Direction OMD.

Przetarg dotyczył planowania i zakupu mediów do kampanii Zalando. Firma nie podaje liczby i nazw agencji do niego zaproszonych.

Jej biuro prasowe przekazało serwisowi Wirtualnemedia.pl, że od stycznia br. obsługą mediową kampanii Zalando zajmuje się dom mediowy Mindshare.

- Zalando to europejska platforma modowo-lifestyle'owa, odwiedzana co miesiąc przez miliony użytkowników, w Polsce obecna od 2012 roku. Wygrana to ogromny sukces naszego zespołu, który odpowiedział na potrzeby klienta, przygotowując optymalną ofertę mediową. Nie mógłbym sobie życzyć lepszego rozpoczęcia Nowego Roku - komentuje Adrian Kawecki, CEO Mindshare Polska.

Wcześniej budżet mediowy platformy obsługiwał dom mediowy Media Direction OMD. W jednej z ostatnich kampanii marki wystąpiła Beata Kozidrak. Za kreację oraz produkcję spotów tej kampanii odpowiadała agencja kreatywna High&. Zdjęcia do spotów zostały wykonane przez Bartka Wieczorka.  

Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas