Reklama2018-06-07
2

Mint Media promuje nową markę smartfonów - Meizu

Agencja interaktywna Mint Media w wyniku wygranego przetargu rozpoczęła obsługę nowej marki  smartfonów - Meizu, z portfolio Maxcom. Agencja odpowiada za jej kompleksową komunikację marketingową.

Współpraca obejmuje komunikację produktową launchu telefonów komórkowych firmy na rynku polskim. Do zadań agencji należy przygotowywanie i prowadzenie kampanii display, kreacji produktowych, a także realizacje związane z wyglądem strony producenta. Zespół odpowiada także za współpracę z influencerami oraz za działania w mediach społecznościowych.

Ze strony agencji działania dla marki koordynuje Paweł Karaś.

Marka Meizu zadebiutowała na polskim rynku w kwietniu tego roku.

Autor:jd

Więcej informacji:Meizu, Maxcom

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas