Marka odzieżowa Tatuum rozpoczęła nową kampanię reklamową. Jej bohaterem jest Miś Uszatek, który ma podkreślać lokalność i polskie korzenie tego brandu. Za kreację odpowiada agencja Creative Sec Newgate CEE.
Ruszyła nowa odsłona kampanii relaunchowej Tadaam marki odzieżowej Tatuum. Jej celem jest dotarcie do nowej grupy konsumentów. W działaniach online pojawia się kultowa bajkowa postać - Miś Uszatek.
Ma on podkreślać polskie korzenie tej odzieżowej marki i jej lokalność - zarówno marka, jak i Uszatek pochodzą z Łodzi.
Prowadzone działania reklamowe promują limitowaną kolekcję marki, która do sprzedaży w sklepach stacjonarnych trafiła na początku grudnia. Znajdują się w niej ubrania męskie i damskie oraz dziecięce ubranka w stylu mini me.
Kampania obejmuje emisję trzech spotów reklamowych w internecie oraz sesję zdjęciową. Działania realizowane są w kanałach własnych marki, w sklepach oraz na Instagramie, Facebooku, YouTube. Ich wsparciem są działania PR.
Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiada agencja Creative Sec Newgate CEE i zespół pod kierownictwem Joanny Poniatowskiej, dyrektorką kreatywną jest Agata Rychlik.
Reżyserem spotów został Hasenien Dousery, sesję zdjęciową przygotowała fotografka Dorota Szulc.
Produkcją spotu zajęła się New Order Warsaw.