Internet 2018-08-06
4

"Misja futbol” Onetu obejrzana 25,3 mln razy

Program Onetu pt. „Misja futbol” w sezonie wiosennym wygenerował 25,3 mln wyświetleń. Emitowana codziennie w czasie mistrzostw świata w piłce nożnej „Misja Rosja” - mundialowa odsłona „Misji futbol” - odnotowała 25,7 mln odtworzeń.

Jak podaje w swoim komunikacie Onet, programy sportowe serwisu od początku marca do 16 lipca, na portalu i w social mediach (Facebook, Twitter oraz YouTube) wyświetlono łącznie ponad 60 mln razy.

„Misję futbol” Michała Pola od marca do połowy lipca wyświetlono ponad 25,3 mln razy, z czego w Onecie – 19,7 mln, a w mediach społecznościowych – 5,6 mln (Facebook, Twitter oraz YouTube). W porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku (marzec-czerwiec 2017), liczba wyświetleń w mediach społecznościowych wzrosła o blisko 240 proc., a interakcje z odbiorcami o ponad 330 proc. Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl wydawca, najwięcej wyświetleń miał odcinek z 12 marca, kiedy omawiano kolejkę ligową i ćwierćfinały w Lidze Mistrzów. Program miał 2,2 mln wyświetleń łącznie, a jego gośćmi byli Dariusz Szpakowski, Mateusz Borek, Przemysław Pełka, Przemysław Rudzki.

„Misja Rosja”, mundialowa odsłona "Misji futbol", wyświetlona była ponad 25,7 mln razy, z czego w Onecie – 21 mln razy oraz 4,7 mln razy w mediach społecznościowych. Z danych udostępnionych naszemu portalowi wynika, że w serwisie Onet najwięcej wyświetleń (2,5 mln) miał ostatni odcinek serii, emitowany 16 lipca. Mundial podsumowali wtedy Marcin Feddek, Mateusz Borek, Przemysław Rudzki, Michał Pol. Na YouTube natomiast najwięcej (226 tys.) wyświetleń miał odcinek z 2 lipca. Występ naszej reprezentacji omówili Mateusz Borek, Łukasz Wiśniowski (PZPN), Przemysław Rudzki i Michał Pol.

„Prosto z Rosji”, program Mateusza Borka i Tomasza Włodarczyka, obejrzano 4,1 mln razy (2,7 mln w Onecie oraz 1,56 mln na Facebooku oraz Twitterze). Z kolei Studia Meczowe emitowane po najważniejszych spotkaniach obejrzano 6 mln razy, w Onecie – 3,5 mln, a w mediach społecznościowych 1,5 mln razy.

Przed rozpoczęciem mistrzostw Onet pokazał program „Tajemnice Mundialu”, który powstał w koprodukcji z A+E Networks. W każdym z siedmiu odcinków serii Michał Pol, Przemysław Rudzki i Stefan Szczepłek rozmawiali z trenerami, zawodnikami i ekspertami o dawnych mundialach, w których wystąpiła reprezentacja Polski. Program obejrzano łącznie ponad milion razy (w Onecie, na Facebooku, YouTube oraz Twitterze).

- Programy sportowe wyprodukowane przez Onet osiągnęły rekordowe wyniki i potwierdziły pozycję lidera jakościowego i ilościowego w polskim internecie. Gościliśmy w naszych programach najbardziej opiniotwórczych dziennikarzy sportowych, a także osobowości ze świata sportu, trenerów i komentatorów, którzy przyciągają i angażują miliony fanów piłki nożnej.
Wszystkie programy sportowe zrealizowaliśmy we współpracy z partnerami mediowymi i komercyjnymi, co podkreśla rynkowe docenienie naszych produkcji i zaufanie klientów. Od sierpnia „Misję Futbol” kontynuujemy w odświeżonej formule i we współpracy z klientem komercyjnym - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Sabina Lipska, dyrektor video w Grupie Onet-RAS Polska.

Według badania Gemius/PBI w czerwcu br. Onet zanotował 17,36 mln realnych użytkowników i 1,59 mld odsłon, a wszystkie strony Grupy Onet-RAS Polska - 20,78 mln użytkowników i 2,58 mld odsłon.

Autor: jd

KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas