Telewizja2010-09-30
9

“Misja specjalna” obniża oglądalność TVP 1

Magazyn “Misja specjalna”, po czterech odcinkach jesiennej serii, gromadzi średnio 990 tys. widzów, co daje TVP 1 czwarte miejsce w rynku telewizyjnym i jest wynikiem słabszym od tego jaki kanał notował w tym samym paśmie rok temu.

Udział, emitowanej we wtorki o 22.45 (raz pokazano ją o 22.10), “Misji” w grupie 4+ wynosi 10,71 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl. W tym czasie liderem rynku jest telewizja TVN, nadająca “Kubę Wojewódzkiego” i “Usta Usta”, co daje jej 19,38 proc. udziału, drugie miejsce zajmuje TVP 2 (cykl “Oglądaj z Andrzejem Fidykiem” i “Magazyn Expressu Reporterów”; 17,40 proc.) i Polsat (“CSI: Kryminalne Zagadki Miami”, film; 14,10 proc.).

W grupie 16-49 udział programu jest jeszcze niższy i wynosi 9,39 proc. Rok temu, w paśmie emisji “Misji”, Jedynka miała 1,31 mln widzów, co dawało jej odpowiednio 13,82 proc. i 12,95 proc. udziału. “Misji” wtedy nie nadawano, bo ówczesny prezes TVP Piotr Farfał wycofał ją wiosną 2009 roku z ramówki. Program wrócił na antenę w lutym br.

“Misję specjalną” oglądają głównie widzowie po 35. roku życia i mieszkańcy małych oraz średnich miast.


Oglądalność “Misji specjalnej" odcinek po odcinku

Zobacz tabelę


 Widownia konkurencji w czasie emisji magazynu

Zobacz tabelę


 Profil widowni programu

Zobacz tabelę


 

Autor:pp

Więcej informacji:Misja specjalna, Anita Gargas

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas