Kultura2019-02-21
3

W Multikinach rusza cykl „Mistrzowie Kina Mastercard”, ambasadorami Grażyna Torbicka i Michał Walkiewicz

W Multikinie wystartował premierowy cykl filmów festiwalowych „Mistrzowie Kina Mastercard", skierowany do koneserów kina. Do udziału w projekcie zaproszono Grażynę Torbicką i Michała Walkiewicza.

Co poniedziałek w szesnastu Multikinach w Polsce, o godz. 19:30 prezentowane będą filmy wybrane przez ambasadorów cyklu, dziennikarkę Grażynę Torbicką i redaktora naczelnego portalu Filmweb.pl, Michała Walkiewicza.

Projekcję każdego tytułu poprzedza premierowy odcinek programu „Mistrzowie Kina Mastercard”, prowadzony przez dwójkę krytyków. Po projekcjach odcinki programu dostępne będą także na portalu Filmweb.pl, który – jako partner projektu – uruchomił na jego potrzeby specjalną podstronę.

- Przy planowaniu cyklu istotna była dla nas jego szeroka dostępność. Stało się to możliwie m. in. dzięki zastosowaniu formuły video  i nagrywaniu programu, który będzie można obejrzeć przed seansami  w kilkunastu kinach w Polsce. Wprowadzając takie rozwiązanie dajemy szerokiemu gronu widzów możliwość obejrzenia ważnych filmów  i wysłuchania głosów wybitnych krytyków dzięki nowatorskiemu kinowo-internetowemu formatowi – wyjaśnia Mariusz Spisz, commercial director Multikina.

„Mistrzowie Kina Mastercard” w 16 Multikinach

Seanse będą pokazywane w następujących Multikinach: w Warszawie (na Targówku i Ursynowie), Poznaniu (w Multikinie Malta), Gdańsku, Sopocie, Szczecinie, Wrocławiu, Rzeszowie, Olsztynie, Pruszkowie, Łodzi, Lublinie, Krakowie, Katowicach, Bydgoszczy i Kielcach.

Pierwszym filmem prezentowanym w ramach projektu jest „Zimna Wojna” zdobywcy Oscara Pawła Pawlikowskiego. 4 i 11 marca widzowie będą mogli zobaczyć „Faworytę” Jorgosa Lantimosa.

W kolejnych tygodniach (18 i 25 marca) zaprezentowany zostanie amerykańsko-libański dramat „Kafarnaum” Nadine Labaki. Na początku kwietnia (1 i 8 kwietnia) w ramach cyklu wyświetlony zostanie japoński dramat „Złodziejaszki” Hirokazu Koreedy.

„Mistrzowie Kina Mastercard” promowany jest kampanią w kinach sieci Multikino, w serwisie Filmweb.pl, a także w social mediach. Za kreację odpowiadają agencje: Ferment Kolektiv, Isobar Polska i McCann Worldgroup. Realizacją kampanii zajmują się działy marketingu polskiego oddziału Mastercard Europe i Multikino oraz Multikino Media.

Producentem wykonawczym cyklu jest Ferment Kolektiv. Partnerem komercyjnym cyklu jest Mastercard.

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas