Reklama2016-02-03
2

„Mistrzowskie towarzystwo” - Jerzy Dudek promuje słodycze Kinder, Duplo i Nutella (wideo)

Ferrero Polska rozpoczęło akcję promocyjną swoich produktów Kinder, Duplo i Nutella obejmującą m.in. loterię konsumencką. Twarzą kampanii jest Jerzy Dudek.

Promocją objęte są marki Kinder, Duplo i Nutella. W sprzedaży premiowej można wymieniać punkty z opakowań na nagrody. Do zdobycia jest 20 tys. piłkarskich nagród sygnowanych przez Jerzego Dudka w tym rękawice piłkarskie, plecaki, piłki, pufy oraz stoły „piłkarzyki”. Dodatkową nagrodą gwarantowaną do każdego prawidłowego zgłoszenia jest aplikacja „Piłkarzyki” na smartfona.

Każdy uczestnik promocji może wziąć udział również w loterii, w której nagrodą główną jest 100 pięcioosobowych biletów na imprezę sportową i rodzinne kibicowanie z Jerzym Dudkiem. Event z udziałem znanego piłkarza odbędzie się na stadionie Energa Gdańsk w czerwcu br.

Loteria trwa od początku lutego br. do końca maja br., a jej organizatorem na zlecenie Ferrero Polska jest Laboratorium Komunikacji.

Promocja konsumencka ma być wsparta kampanią reklamową w mediach z udziałem Jerzego Dudka. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że będzie prowadzona m.in. w telewizji, prasie, radiu, internecie oraz na outdoorze.

W ub.r. Jerzy Dudek reklamował m.in. buty New Balance i zegarki Citizen. Natomiast cztery lata temu wystąpił w kampanii produktów Ferrero pod hasłem „Łowcy bramek”.

Autor:bg

Więcej informacji:Kinder, Duplo, Nutella, Ferrero, Jerzy Dudek

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas