Reklama 2018-03-30
0

Mitsubishi wybrało Critical Mass jako pierwszą w historii marki globalną agencję kreatywną

Firma Mitsubishi Motors Corporation wybrała do współpracy na poziomie globalnym agencję kreatywną Critical Mass. Będzie ona odpowiedzialna za rozwój marki w obszarze digitalizacji oraz stworzenie nowego cyfrowego ekosystemu dla klientów firmy na całym świecie.

Mitsubishi Motors Corporation po raz pierwszy zatrudniło agencję o zasięgu globalnym dla wzmocnienia swojej interaktywnej komunikacji. Należąca do Grupy DAS (część Omnicomu) agencja Critical Mass oprócz przygotowania i prowadzenia działań interaktywnych, skupi się na zarządzaniu komunikacją internetową marki oraz utworzy specjalną platformę cyfrową, służącą analizie danych, w celu wzmocnienia globalnego wizerunku Mitsubishi Motors.

Mitsubishi planuje rozwijać potencjał i mocne strony marki na światowych rynkach. Realizując swoje cele, firma wprowadziła w życie w ub.r. nową strategię pod nazwą „Drive Your Ambition”. Jej celem jest wyróżnienie Mitsubishi Motors jako producenta skoncentrowanego na potrzebach klientów w rozwoju globalnej mobilności. Aby to osiągnąć, Critical Mass wykorzysta platformy cyfrowe Mitsubishi Motors jako kluczowe narzędzie do zbudowania trwałej komunikacji z klientami.

- Ogromne doświadczenie Critical Mass w branży motoryzacyjnej oraz koncentracja na potrzebach klientów umożliwi Mitsubishi Motors interaktywną komunikację produktów i usług oraz zaprezentowanie konsumentom na świecie linii pojazdów SUV, 4WD, z napędem elektrycznym oraz najnowszych technologii motoryzacyjnych- powiedział Guillaume Cartier, wiceprezes ds. globalnego marketingu i sprzedaży w Mitsubishi Motors.

Nowy cyfrowy ekosystem firmy ma również wspierać Mitsubishi Motors w odbudowywaniu zaufania klientów poprzez lepszą komunikację i przejrzystość działań. Ma też umożliwić klientom jeszcze lepszy dostęp do gamy pojazdów z napędem na cztery koła, pojazdów elektrycznych oraz technologii obniżających poziom emisji spalin.

Agencja Critical Mass będzie prowadzić aktywność ze swojego oddziału w Londynie, a pierwsze interaktywne projekty jej autorstwa zostaną uruchomione jesienią 2018 roku.

Jesienią ub.r. MMC nawiązało współpracę z agencją Amsterdam Worldwide - jest ona wiodącą agencją obsługującą Mitsubishi.

Autor: bg

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas