PR2019-01-14
0

MJCC dalej zajmuje się obsługą Capgemini w social mediach

Firma inwestycyjna Capgemini Polska na rok 2019 przedłużyła umowę z z agencją MJCC w zakresie obsługi kanałów w mediach społecznościowych.

Działania dla klienta obejmują aktywności w takich kanałach jak Facebook, LinkedIn, Instagram i Twitter. MJCC odpowiada za strategię obecności Capgemini w social mediach, tworzenie treści, kreację graficzną, prowadzenie kampanii wizerunkowo-rekrutacyjnych i bieżące doradztwo.

Za projekt po stronie Capgemini odpowiada Dominika Nawrocka, brand communication & CSR manager, a koordynuje Magdalena Katolik, senior public relations & social media specialist.

Działaniami po stronie agencji zarządzają Karina Malec, social nedia & content marketing senior consultant i Marcin Lubaś, graphic designer.

Firmy współpracowały już wcześniej projektowo. Capgemini powierzyło MJCC obsługę swoich social mediów w lipcu ub.r., a w styczniu umowa została przedłużona.

Autor:jd

Więcej informacji:MJCC, Capgemini

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas