PR2019-05-24
0

SABRE Awards EMEA 2019: MSL najlepszą agencją regionalną, MJCC ze złotem za kampanię McDonald's

Agencja MSL CEE otrzymała nagrodę Eastern European Consultancy of the Year w międzynarodowym konkursie branży public relations SABRE Awards EMEA 2019. Z kolei MJCC w konkursie regionalnym zdobyła złoto za kampanię "Witaj w zespole McDonald’s" dla McDonald’s Polska

MSL CEE wyróżniono tytułem Eastern European Consultancy of the Year w konkursie regionalnym agencji. W tej kategorii nominowano również agencje Communications Office Colic, Laco & Partners, Partner of Promotion, Seesame oraz United Partners.

Agencja MJCC w kategorii regionalnej The Baltic rywalizowała z kilkoma innymi kampaniami z Polski: Hope County FM dla Ubisoftu (agencja MSL), akcją Polskiego Czerwonego Krzyża (zrealizowaną przez 24/7Communication), "ibis. music lives here" dla AccorHotels (Public Dialog) oraz Mastercard (realizacja Solski Communications).

Edelman tryumfuje na SABRE Awards EMEA

Pięć nagród, najwięcej w konkursie, odebrała agencja Edelman. Cztery statuetki powędrowały do Weber Shandwick, po trzy Hill + Knowlton Strategies, Hope & Glory i Tin Man. Po dwie nagrody trafiły do agencji BCW Global, Coolr, ukraińskiej Gres Todorcuhk, niemieckiej Jung von Matt AG achtung!, Ketchum, Mischief, MSL i Ogilvy.

Nagrodę Best in Show otrzymała rumuńska kampania “Protect Her Wings" agencji  Rogalski Damaschin Public Relations dla MSD Romania. Projekt edukacyjny, skierowany do kobiet, budował świadomość na temat wirusa HPV i zachęcał do profilaktycznych szczepień.

W tym roku w SABRE Awards EMEA o nagrody walczyło dwanaście projektów zgłoszonych przez polskie agencje.

SABRE Awards to międzynarodowy konkurs branży public relations, organizowany od 2008 roku przez The Holmes Group. Zwycięzców ogłoszono 22 maja 2019 r. w Londynie.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas