Reklama2013-05-27
13

Młynarz Tomasz Kot reklamuje internet Foton w Netii (wideo)

W ofercie Netii pojawił się Netia Foton - internet o szybkości nawet do 100 Mb/s. Wspiera to kampania reklamowa z udziałem Tomasza Kota przygotowana przez firmy PZL, Prime Time, Carat Polska i Value Media.

Netia Foton to nowa nazwa Szybkiego Internetu Max 50 i o wyższych przepustowościach. W ramach usługi dla użytkowników indywidualnych prędkość pobierania wynosi do 100 Mb/s, a wysyłania - do 50 Mb/s (w technologii VDSL - Szybki Internet Max 50, w technologiach: ETTH i FTTH - Szybki Internet Max 100), natomiast dla firm te parametry są dostosowywane według konkretnych potrzeb.

Netia Foton 65,90 zł miesięcznie. Ponadto można go wykupić z pakietem 87 kanałów telewizji cyfrowej i Netia Playerem - za 94,90 zł miesięcznie.

Markę Netia Foton wspiera kampania reklamowa, w której Tomasz Kot wciela się w rolę młynarza, który z rodziną przed domem wpatruje się w obracający się wiatrak pobliskiego młyna. Akcja, w której za kilka tygodni pojawi się drugi spot, obejmuje telewizję (kanały ogólnopolskie i tematyczne) oraz internet.

Kreację kampanii przygotowała agencja PZL, a produkcją spotów zajął się dom produkcyjny Prime Time. Za zakup i planowanie mediów odpowiadają domy mediowe Carat Polska (telewizja) oraz Value Media (internet).

Autor:tw

Więcej informacji:Netia, Netia Foton, Tomasz Kot

KOMENTARZE(13)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas