W lutym br. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazły się „Cztery Kąty”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lutym 2016 roku wyniosła 53 442 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 11,73 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 12,25 proc. do poziomu 41 769 egz.
Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 163 egz., po spadku o 43,94 proc. - największym w zestawieniu.
Na ostatnim miejscu uplasował się magazyn „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Jego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 7,22 proc. do 13 157 egz.
Zobacz tabelę
W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 26,98 proc., pochwalić się mógł miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Z kolei największy spadek odnotowała tutaj „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) - było to 9,46 proc.
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.