W I półroczu 2015 roku pozycję lidera średniej sprzedaży ogółem wśród pism wnętrzarskich zajęło „Moje Mieszkanie”. Wszystkie magazyny odnotowały spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Dom & Wnętrze”.
Średnia sprzedaż ogółem „Mojego Mieszkania” (ZPR Media) w I półroczu 2015 roku wyniosła 56 524 egz. W porównaniu do I półrocza 2014 roku zmniejszyła się ona o 5,65 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugą lokatę zajęły „Cztery Kąty” (Agora), których średnia sprzedaż ogółem zmniejszyła się o 8,96 proc. do 52 670 egz.
Ostatnią pozycję podium zajął wydawany przez ZPR Media miesięcznik „M jak Mieszkanie”, którego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 41 639 egz., po spadku o 1,73 proc.
Najwięcej straciło pismo „Dom & Wnętrze” (Agora), które w rankingu zajęło ostatnie miejsce. Jego średni wynik w I półroczu br. zmniejszył się bowiem o 25,29 proc. do 6 994 egz.
Zobacz tabelęW czerwcu 2015 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do czerwca 2014 roku zmniejszyła się o 4,52 proc. do 55 823 egz.
Drugie miejsce należało do „Czterech Kątów” (44 556 egz.; spadek o 14,25 proc.), a trzecie - do „M jak Mieszkania” (37 963 egz.; wzrost o 0,86 proc. - jedyny w zestawieniu).
Zaś największy spadek odnotowało „Dobre Wnętrze” (ZPR Media) - było to 23,63 proc. do 10 034 egz.
Zobacz tabelęSprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.