Prasa2016-11-25
0

„Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją. Rynek sprzedaży pism wnętrzarskich

Pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w sierpniu br. należała do „Mojego Mieszkania”, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazły się z kolei „Cztery Kąty”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w sierpniu 2016 roku wyniosła 57 171 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 9,52 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 8,66 proc. do poziomu 42 407 egz.

Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 34 986 egz., po spadku o 12,94 proc. - największym w zestawieniu.

Zobacz tabelę

W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 26,28 proc., pochwalić się mógł miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jedyny spadek w tym ujęciu odnotowały „Cztery Kąty” - było to 14,71 proc.

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas