Prasa2016-06-16
0

„Moje Mieszkanie” na czele sprzedaży pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” z największym spadkiem

W I kwartale br. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł „Dom & Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazły się „Cztery Kąty”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w I kwartale 2016 roku wyniosła 59 011 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zwiększyła się ona o 7,09 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 4,22 proc. do poziomu 40 632 egz.

Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 39 137 egz., po spadku o 21,13 proc. - największym w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu uplasował się magazyn „Dom & Wnętrze” (Agora). Jego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 9,85 proc. do 7 984 egz.

Zobacz tabelę

W marcu 2016 roku średnia sprzedaż ogółem liderującego „Mojego Mieszkania” w porównaniu do marca 2015 roku zwiększyła się o 19,66 proc. do 69 421 egz. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

Z trzeciego na drugie miejsce awansowały „Cztery Kąty” (49 312 egz.; do góry o 8,85 proc.). Na trzecie miejsce spadło z kolei „M jak Mieszkanie” (47 232 egz.; jednak wzrost o 2,32 proc.).

Zobacz tabelę

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas