Reklama2019-06-03
0

Mona Lisa ucieka z Luwru w nowej reklamie Perrier (wideo)

Agencja Rosepark przygotowała najnowszą, globalną reklamę marki Perrier pod hasłem „ Go for the Extraordinaire”. Słynna Mona Lisa ucieka z Luwru, by podobnie jak młodzi z pokolenia Z dobrze się bawić.

Mona Lisa to jeden z najczęściej oglądanych obrazów w Luwrze. W nowej reklamie marki Perrier ta znana z obrazu kobieta ma już dość tych dziesiątek tysięcy odwiedzin dziennie (ok. 20 tys.) i postanawia się uwolnić. Po raz pierwszy od 500 lat, czyli od śmierci jej twórcy Leonarda da Vinci dama opuszcza ramy obrazy i mury muzeum. Po to, by się dobrze bawić – dzięki wodzie Perrier.
Spot wyreżyserowany przez Manu Cossu pokazuje, jak do życia na nowo budzi się kobieta zamknięta i spragniona w każdym tego słowa znaczeniu.

Kampania najpierw (do niedzieli 2 czerwca) obejmowała wyłącznie Twitter. W dalszej kolejności spot będzie emitowany w telewizji, internecie i social mediach. Spoty w dwóch wersjach: 30 i 20 sek. będą wyświetlane do 23 czerwca. Ich wzmocnieniem ma być reklama na billboardach i w metrze w Paryżu.

Za kreację kampanii odpowiada agencja Rosepark.

Autor:bg

Więcej informacji:Mona Lisa, Perrier, Luwr, Rosepark

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas