PR 2021-10-18
4

Agencja Monday przekształca się w grupę. Tworzy marki Digital, Comms i Strategy

Ewa Mittelstaedt, CEO Monday Group Ewa Mittelstaedt, CEO Monday Group

Agencja komunikacyjna Monday od 18 października funkcjonuje na rynku jako Monday Group. Rebranding wiąże się z poszerzeniem oferty oraz wyodrębnieniem trzech nowych marek - Strategy (doradztwo strategiczne), Comms (komunikacja) oraz Digital (kreacje digitalowe, social media). Zarząd grupy tworzą CEO Ewa Mittelstaedt, Magdalena Skarżyńska (VP Comms) oraz Adam Kozłowski (VP Digital).

Zmiany związane z przekształceniem agencji Monday w grupę trwały wewnętrznie od ponad roku, pod koniec zeszłego zarząd zarejestrował spółkę holdingową. Od 18 października Monday Group oficjalnie funkcjonuje na rynku w nowej strukturze. Zmiana podyktowana jest również chęcią  uporządkowania struktury oraz pogrupowania usług w ramach odpowiednich brandów.

Grupa Monday stawia na partnerskie wsparcie klientów

Jak wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Mittelstaedt, CEO Monday Group, decyzja o zmianie podyktowana była oczekiwaniami klientów, którzy coraz częściej szukają do współpracy elastycznych podmiotów kompleksowo wspierających realizację ich celów biznesowych.

- Głównym impulsem do zmiany była potrzeba zapewnienia naszym klientom partnerskiego wsparcia na wysokim poziomie, a pracownikom możliwości rozwoju. Szukaliśmy sposobu, dzięki któremu będziemy w stanie odpowiedzieć na potrzeby klientów, dalej profesjonalizować nasze usługi i rozwijać ofertę a jednocześnie pozostać zwinną organizacją, która jest blisko klientów, doskonale ich rozumie i jest w stanie szybko i skutecznie reagować na zmiany. W związku z tym wyodrębniliśmy najważniejsze z perspektywy rozwoju obszary i na nich się koncentrujemy - komentuje Ewa Mittelstaedt.

Monday Group ma trzyosobowy zarząd - Ewa Mittelstaedt pełni funkcję CEO; Magdalena Skarżyńska jako wceprezes odpowiada za rozwój marki Comms, a Adam Kozłowski, także jako wiceprezes, kieruje marką Digital.

- Taki podział odpowiedzialności umożliwia nam z jednej strony zadbanie o spójność działań grupy (blisko współpracujemy z Magdą i Adamem i wszystkie istotne decyzje podejmujemy wspólnie) a z drugiej zapewnia większą uważność przy planowaniu rozwoju pracowników reprezentujących poszczególne brandy, doborze odpowiednich dla nich szkoleń oraz umożliwia utrzymanie wysokiej jakości usług. Jak łatwo się domyślić, Magda dba o rozwój i bezpieczeństwo monday comms a Adam – monday digital. Oboje pracują w swoich obszarach przy wsparciu doświadczonych menedżerów - wyjaśnia nam Ewa Mittelstaedt.

Monday Group to marki Digital, Strategy i Comms

Na Monday Group składają się marki Digital, Comms i Strategy - stworzone na potrzeby komunikacji z rynkiem. Dzięki temu zmiany nie mają formalnych konsekwencji dla klientów i pracowników. Formalnie grupa składa się z trzech spółek (w tym jednej matki – holdingowej). Ich właścicielką jest Ewa Mittelstaedt.

Monday Digital pod kierownictwem Adama Kozłowskiego realizuje kampanie social media (Google Ads, Facebook, Instagram, Pinterest, TikTok, Youtube, Linkedin), SEO, influencer marketingowe, content marketingowe i performance marketingowe.

Monday Comms, pracami której kieruje Magdalena Skarżyńska, specjalizuje się w komunikacji konsumenckiej, brand PR, B2B, korporacyjnej, public affairs, social selling oraz w komunikacji sektorów: kultury, gamingu i e-sportu oraz technologii.

Monday Strategy tworzy strategie i kreacje dla marek, oferuje także doradztwo kryzysowe, CSR i brand synergy.

Grupa w związku z rebrandingiem ma nową identyfikację wizualną oraz claim "we care. we deliver"

 - Zmianę, o której dzisiaj mówimy przygotowywaliśmy od ponad roku. Podzieliliśmy odpowiedzialności wśród członków zarządu, wypracowaliśmy z szefowymi i szefami zespołów zasady współpracy pomiędzy poszczególnymi brandami, rozbudowywaliśmy ofertę szkoląc obecnych pracowników oraz zapraszając do współpracy nowych ekspertów. Zależało nam na tym, żeby z jednej strony wyodrębnić trzy osobne brandy a z drugiej nie stracić spójności jako grupa, a to nie jest proste zadanie. Wymaga bliskiej współpracy (i jasnych jej zasad) pomiędzy brandami i działającymi w ich ramach zespołami, płynnego przepływu informacji i atmosfery wzajemnego wsparcia. Żeby to wszystko faktycznie działało i zostało odpowiednio wdrożone, potrzeba czasu – dlatego mimo dłuższej wewnętrznej pracy nad zmianą, mówimy o niej dopiero dzisiaj - podsumowuje w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Ewa Mittelstaedt.

Autor: jd

KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas