Radio2023-12-11
5

Monika Bednarska przeszła z Grupy RMF do Eurozetu

Monika BednarskaMonika Bednarska

Monika Bednarska rozpoczęła pracę na stanowisku manager ds. analiz danych i projektów marketingowych sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet.

Monika Bednarska, po kilku latach pracy w Grupie RMF i w sektorze publicznym, ma wesprzeć swoim analitycznym doświadczeniem dział sprzedaży bezpośredniej Grupy Eurozet

Będzie odpowiedzialna za przygotowywanie analiz danych, które dostarczą merytorycznych argumentów do wykorzystania w ofertach i projektach crossmediowych, po to, by skutecznie realizować cele sprzedażowe Grupy Eurozet. Będzie zajmować się także analizą rynku, branży i konkurencji oraz uczestniczyć w budowaniu strategii sprzedażowych.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Monika Bednarska jest analitykiem danych z wieloletnim doświadczeniem w zakresie wsparcia sprzedaży i marketingu, budowania narzędzi, analityki biznesowej i strategicznej. Dotychczasowe doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w segmentach finansowym i mediowym, z którym związana jest od 2004 r. 

Wcześniej pracowała na stanowisku specjalisty ds. strategii mediowych i analiz w Doradztwie Mediowym (obecnie Grupa Eurozet). Następnie była związana z Grupą RMF, gdzie zajmowała się działaniami marketingowymi oraz wsparciem sprzedaży zarówno bezpośredniej, jak i agencyjnej.

Autor:bg

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas