Badania2022-01-10
2

Monika Ćwikła w zarządzie AGB Nielsen Media Research

Monika ĆwikłaMonika Ćwikła

Do zarządu firmy AGB Nielsen Media Research realizującej badanie telemetryczne została powołana Monika Ćwikła. Z koncernem Nielsen jest związana od ponad roku, wcześniej pracowała m.in. w Warner Music Group, Panasonic Marketing Europe i Sharp Electronics.

Prezesem AGB Nielsen Media Reserch od połowy 2019 roku jest Agnieszka Gosiewska, zastąpiła na tym stanowisku Elżbietę Gorajewską, która przeszła na emeryturę.

Na początku ub.r. członkinią zarządu spółki została Joanna Pełeszok w miejsce Karoliny Zajdel-Pawlak, która pozostała dyrektor zarządzającą NielsenIQ w Polsce.

Firma AGB Nielsen Media Reserch zajmuje się badaniem oglądalności telewizji. W 2020 roku osiągnęła wzrost przychodów o 13,3 proc. do 29,16 mln zł, a jej wynik netto - w związku z reorganizacją w koncernie Nielsen - zwiększył się z 2,58 mln zł straty do 16,33 mln zł zysku.

Spółka współpracuje m.in. z czołowymi nadawcami telewizyjnymi i agencjami mediowymi, także z krytykującą od kilku lat jej badanie Telewizją Polską. W niedawnym przetargu dotyczącym półrocznej umowy z TVP zaproponowała cenę 6,75 mln zł.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Monika Ćwikła jest związana z koncernem Nielsen od grudnia 2020 roku, pełni funkcję szefowej HR w regionie Europy Wschodniej.

Wcześniej pracowała m.in. jako HR manager na Europę Wschodnią w Warner Music Group (przez rok), HR business partner i ekspert w Panasonic Marketing Europe (przez prawie pięć lat), specjalistka ds. HR w Sharp Electronics (przez niecały rok) i junior HR specialist w Tech Data (przez 2,5 roku).

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas