PR2013-12-22
12

Monika Poncyliusz rzecznikiem klienta w PKO BP

PKO Bank Polski stworzył stanowisko rzecznika klienta, które od 1 stycznia 2014 roku obejmie Monika Poncyliusz.

Głównym zadaniem rzecznika klientów PKO BP będzie rozpatrywanie wniosków klientów niezadowolonych ze sposobu załatwienia ich reklamacji i skarg przez bank.

Rzecznik ma starać się przede wszystkim ułatwić klientom kontakt z bankiem oraz rozpatrywać odwołania od przekazanych odpowiedzi na skargi i wnioski, udzielonych przez inne jednostki organizacyjne. Do pomocy będzie mieć biuro, do którego zadań będzie należało m.in. przygotowywanie, na podstawie rozpatrywanych zgłoszeń, propozycji modyfikacji oferty produktowej i usprawnień w funkcjonowaniu banku.

Aby uzyskać pomoc rzecznika, konieczne będzie przesłanie w formie pisemnej odwołania od decyzji ze wskazaniem okoliczności sprawy i oczekiwanego od banku rozwiązania. Korespondencję będzie można kierować pod adres e-mail oraz pocztą tradycyjną. Uruchomiona zostanie również specjalna zakładka na stronie internetowej PKO BP.

Tak jak dotychczas, w pierwszej kolejności klienci PKO BP powinni zgłaszać reklamacje i skargi w formie pisemnej - osobiście w oddziałach, faksem, drogą pocztową lub elektroniczną oraz ustnie w rozmowie bezpośredniej lub telefonicznej z pracownikiem banku, jak również poprzez formularz w serwisie bankowości elektronicznej iPKO lub iPKO Biznes.

 

Autor:km

KOMENTARZE(12)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas