Reklama2022-02-01
2

Morizon.pl reklamuje się muzyką zespołu Variux Manx

Ruszyła kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego Morizon.pl. W ramach wygranego przetargu, kampanie realizują agencje K2 Create i K2 Precise (Grupa K2).

Reklama opowiada o tym, że istnieje wiele powodów, by szukać nieruchomości - dla jednych jest to chęć zmiany przestrzeni, dla innych decyzja o zamieszkaniu poza miastem lub bliżej rodziny.

Anita Lipnicka śpiewa w reklamie Morizon.pl

Film rozpoczyna refren “Piosenki księżycowej”, ze słowami "Kiedyś znajdę dla nas dom…" zespołu Varius Manx. Jest to pierwsze wykorzystanie tego utworu w kampanii reklamowej - specjalnie dla serwisu Morizon.pl Anita Lipnicka nagrała jego nową wersję.

- Postanowiliśmy sięgnąć po “Piosenkę księżycową” ponieważ jest to utwór, który podkreśla pozytywne emocje obecne w trakcie podejmowania decyzji o zmianie mieszkania lub domu. Słowa piosenki można potraktować dosłownie jako opowieść o poszukiwaniu własnego miejsca na świecie. To ballada obok której trudno przejść obojętnie - mówi Jarosław Święcicki, prezes zarządu Grupy Morizon-Gratka

Reklamy z hasłem „znajdź swój dom” będą emitowane w największych stacjach telewizyjnych i serwisach internetowych - m.in.: w TVN, Polsacie, kanałach tematycznych TVP, YouTube, Facebooku, w Onet.pl i czołowych serwisach internetowych. Poprzez długofalowe działania reklamowe Morizon.pl planuje dotrzeć do szerokiego grona osób aktywnie szukających nieruchomości, ale też do tych, którzy dopiero planują rozpoczęcie poszukiwań. 

K2 Create odpowiada za przygotowanie koncepcji kreatywnej spotów do telewizji oraz digitalu. Z kolei K2 Precise przeprowadzi zasięgową kampanię obejmującą zarówno media offline (TV) jak i digital (YouTube, social, programmatic).

Spot wyreżyserował Maciej Bieliński.

Autor:jd

Więcej informacji:Morizon, Anita Lipnick, Varius Manx

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas