Reklama2018-05-25
0

MPM promuje markę Sam Cook w internecie

Wystartowała digitalowa kampania marki AGD Sam Cook, należącej do MPM. Akcję przygotowały Gorilla Agency, Veneo i PR Hub.

Na nową kampanię Sam Cook składają się m.in. nowa strona internetowa, aktywności w mediach społecznościowych (Facebook, YouTube), działania SEO I reklamy Adwords. Dodatkowo, komunikację uzupełniają współpraca z blogosferą i influencerami kulinarnymi, billboardy sponsorskie i materiały POS.

Partnerami handlowymi akcji są sieci Media Markt, Saturn oraz Media Expert.

Za kampanię on-line odpowiedzialna jest Gorilla Agency, za obsługę social media agencja Veneo, a za  media relations i współpracę z blogosferą - PR Hub.

Autor:jd

Więcej informacji:Sam Cook, MPM

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas