Reklama2021-08-04
0

MullenLowe Group dla kleju Kropelka

Firma Fenedur, właściciel marki kleju Kropelka wybrała do współpracy MullenLowe Group.

Fenedur, właściciel marki Kropelka, zdecydował się powierzyć agencji mediowej MullenLowe MediaHub Poland jej re-launch komunikacyjny w Polsce. Umowa obejmuje działania 360°.

Siostrzana agencja MullenLowe Warsaw będzie odpowiedzialna za lokalną adaptację kreacji.

Firmy nie ujawniają, na jak długo zawarły umowę o współpracy, ani czy doszło do jej nawiązania w wyniku przetargu.

MullenLowe MediaHub już wcześniej pracował dla Fenedur. W 2018 roku firma powierzyła tej agencji obsługę jej budżetu mediowego, kończąc wówczas współpracę z Havas Media.
 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas