Reklama 2018-02-27
2

Aleksandra Szumilas-Ocalewicz, Adrian Kornacki, Monika Szmigiel i Milena Walczak w MullenLowe MediaHub

Aleksandra Szumilas-Ocalewicz (dolne zdjęcie od lewej), Monika Szmigiel (górne zdjęcie od lewej), Adrian Kornacki (górne zdjęcie od prawej) i Milena Walczak (dolne zdjęcie od prawej) Aleksandra Szumilas-Ocalewicz (dolne zdjęcie od lewej), Monika Szmigiel (górne zdjęcie od lewej), Adrian Kornacki (górne zdjęcie od prawej) i Milena Walczak (dolne zdjęcie od prawej)

Do zespołu domu mediowego MullenLowe MediaHub dołączyło czterech specjalistów: Aleksandra Szumilas-Ocalewicz, Adrian Kornacki, Monika Szmigiel i Milena Walczak. Wzmocnili dział odpowiedzialny za obszar nowych mediów.

Aleksandra Szumilas-Ocalewicz objęła stanowisko social media project managera. Jest odpowiedzialna za koordynowanie obsługi klientów w mediach społecznościowych. Doświadczenie w branży zdobyła m.in. jako account executive w Isobar Poland Group (Denstu Aegis Network Poland).

Nowymi senior digital plannerami zostali Monika Szmigiel i Adrian Kornacki. Szmigiel będzie współpracowała z ING Bankiem Śląskim, wcześniejsze doświadczenie zdobywała w doamch mediowych Starcom, Mindshare i Media Direction OMD. Kornacki zaś przeszedł z OMD, gdzie był plannerem. Wcześniej pracował m.in. w agencjach OS3 multimedia i Feno.

Milena Walczak jako social media planner odpowiada za prowadzenie i optymalizację kampanii reklamowych w mediach społecznościowych dla klientów agencji. Doświadczenie zdobywała m.in. w GroupM oraz They.pl, pracując dla takich marek jak np. LG, USP Zdrowie, Danone, Black Red White, Tubądzin.

 

 

Autor: jd

KOMENTARZE (2) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas