Reklama2020-12-02
1

MullenLowe MediaHub wygrał przetarg Majonezu Kieleckiego

Dom mediowy MullenLowe MediaHub poszerza portfolio klientów z zakresu obsługi digitalowej o WSP „Społem” producenta Majonezu Kieleckiego.

Agencja została wybrana w drodze konkursu ofert, którego szczegółów nie ujawniono. Pierwszym elementem rozpoczętej współpracy będzie kampania świąteczna.

Jak podaje marketer, o wyborze MullenLowe MediaHub zdecydowały wysokie kompetencje digitalowe, rozbudowana analiza zachowań internautów w czasie COVID19 oraz prezentacja sektora VOD.

W kampanii dom mediowy będzie odpowiedzialny za planowanie oraz zakup powierzchni video oraz VOD w internecie. Zespołem dedykowanym do realizacji projektu dla Majonezu Kieleckiego kieruje Piotr Michalak,  head of digital client service MediaHub.

Majonez Kielecki zwykle reklamowany jest dwa razy w roku - są to kampanie świąteczne.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas