PR2018-04-12
0

Multi Communications wprowadzi do Polski markę Jack Link’s

Agencja Multi Communications przygotuje i zrealizuje kampanię wprowadzającą markę przekąsek mięsnych Jack Link’s do Polski.

Głównym przesłaniem Jack Link’s jest hasło „Feed your wild side”, zachęcające konsumentów do nasycenia swojej dzikiej natury. W nawiązaniu do  swojego motto, firma zdecydowała się podjąć współpracę sponsorską z organizatorem biegów z przeszkodami Runmageddon, stając się partnerem trzech wydarzeń w 2018 roku w Warszawie. Pierwszy bieg z tego cyklu odbędzie się 14 kwietnia.

Zespół Multi Communications zajmie się także realizacją działań z zakresu social media i influencer marketingu. Zadania realizują zespół konsumencki i social media

Jack Link’s wybrał agencję w drodze przetargu.

 

 

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas