Telewizja2011-05-17
4

Multimedia: 155 tys. klientów TV cyfrowej, wzrost o 44 proc.

Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec I kwartału br. miała 155 tys. abonentów telewizji cyfrowej i IPTV, więcej o 43,5 proc. niż rok wcześniej. Usługa ta rosła zdecydowanie najdynamiczniej.

W sumie z usług Multimediów na koniec marca br. korzystało 699,3 tys. abonentów, co oznacza wzrost względem analogicznego okresu ub.r. o 4 proc., czyli o ok. 27 tys. klientów. Z telewizji cyfrowej korzysta zatem ok. 22 proc. abonentów sieci.

Drugą najszybciej rosnącą usługą operatora jest telefonia stacjonarna (liczona łącznie z pośrednimi usługami głosowymi i aparatami wrzutowymi). Na dzień 31 marca 2011 roku abonowało ją 258 tys. klientów, czyli o 14,7 proc. więcej niż rok wcześniej. Z kolei z usługi telefonii mobilnej korzystało 200 osób.

Natomiast liczba klientów usługi internetowej poszła do góry o 8,9 proc. i wyniosła już 360,5 tys.  Operator miał też 10,5 tys. abonentów internetu mobilnego.

Liczba tzw. jednostek generowania przychodu (RGU), czyli łącznie sprzedanych usług, na dzień 31 marca br. wyniosła 1,38 mln wobec 1,25 mln rok wcześniej.

Multimedia Polska zakończyła I kwartał br. z liczbą ok. 335,3 tys. abonentów, którzy korzystali z więcej niż jednej usługi (wzrost o 9,2 proc.), w tym ok. 99,7 tys. klientami pakietu Triple Play (wzrost o 9,6 proc.).

Autor:pp

Więcej informacji:Multimedia, Multimedia Polska

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas