Telewizja2011-01-26
1

Multimedia organizują “Wyprzedaż Arsenału” (foto)

Sieć Multimedia Polska rozpoczęła kampanię promującą usługę dostępu do internetu. Akcja prowadzona jest pod hasłem „Wyprzedaż Arsenału” i potrwa do końca lutego br.

- Kampania opiera się na nowym sposobie komunikowania usług naszej firmy. Wykorzystujemy postać Generała, który jest postacią zarówno przyjazną jak i charyzmatyczną. Spełnia również funkcję przewodnika po świecie Multimediów. Jego sposób zachowania i mówienia mają formę silnego (lecz utrzymanego w formie humoru) bodźca zachęcającego do działania (Call-to-Action!) – mówi Przemysław Rogowski, zastępca dyrektora departamentu ds. komunikacji marketingowej Multimedia Polska.

Kampania prowadzona jest w internecie (reklama w systemach Adkontekst i SmartContext, w Google i na Facebooku oraz w sieci serwisów należących do ARBOnetwork), a także w postaci akcji BTL i prezentacji reklamy na Mobilskyboard. Miejscem działań jest 19 kluczowych dla operatora lokalizacji na terenie całej Polski.

Za przygotowanie kampanii i zaplanowanie mediów odpowiadała agencja Adking.

Autor:pp

Więcej informacji:Multimedia, Wyprzedaż Arsenału

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas