Telewizja2013-03-06
6

Multimedia Polska: 40-proc. wzrost abonentów telewizji cyfrowej

Sieć kablowa Multimedia Polska w ub.r. powiększyła swoja bazę abonentów niemal o 100 tys. klientów. Najbardziej, bo aż o 40 proc. wzrosła liczba klientów telewizji cyfrowej operatora.

Na koniec 2012 roku liczba klientów Multimedia Polska wyniosła ok. 827 tys., czyli o 14,23 proc. więcej niż rok wcześniej. Tak duży wzrost to efekt rozwoju organicznego sieci jak i przejęcia w ub.r. trzech innych operatorów - Stream Communications, Diany i Transmitela.

Liczba użytkowników korzystających z telewizji cyfrowej oraz IPTV wzrosła na dzień 31 grudnia ub.r. do 272 tys., czyli aż o 39,49 proc. Z kolei liczba klientów usługi internetowej poszła do góry w skali roku o 19,5 proc. do 478 tys., zaś liczba abonentów telefonii Multimediów wyniosła 285 tys. po wzroście o 4,4 proc.

Rośnie też popularność pakietów. Z Triple Play (trzy usługi) korzysta już 119 tys. klientów operatora, czyli o 12,3 proc. więcej niż na koniec 2011 roku. Double Play wykupiło natomiast  284,2 tys. abonentów (wzrost o 17,4 proc.).

Natomiast średnia liczba usług przypadających na abonenta Multimediów (tzw. RGU/abonenta) wyniosła na koniec 2012 roku 2,13, podczas gdy rok wcześniej było to 2,06.

Autor:pp

Więcej informacji:Multimedia Polska

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas