Telewizja2012-11-16
18

Multimedia Polska: 820 tys. klientów, telewizja cyfrowa o 40 proc. do góry

Sieć kablowa Multimedia Polska na koniec III kwartału br. miała 820 tys. klientów. W ciągu roku najdynamiczniej, aż o 40 proc., wzrosła liczba klientów telewizji cyfrowej operatora.

Łącznie liczba abonentów Multimediów na dzień 30 września br. wyniosła 819,5 tys., czyli o 13 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrost ten to głównie efekt akwizycji - w ciągu ostatniego roku spółka kupiła m.in sieci kablowe Stream Communications i Diana, prowadziła też rozbudowę własnej sieci.

Z usługi telewizji cyfrowej bądź IPTV Multimediów korzystało na koniec III kwartału br. ok. 257 tys. abonentów, czyli o 40,4 proc. więcej niż rok wcześniej. Wzrost liczby klientów dostępu do internetu wyniósł z kolei 20,7 proc. do 467 tys. Natomiast liczba abonentów usług telefonicznych  wyniosła na koniec III kwartału br. ok. 283 tys., co oznacza wzrost w skali roku wynoszący 4 proc.

Łączna liczba sprzedanych usług (RGU) Multimediów na koniec września 2012 r. wynosiła ok. 1,73 mln, czyli o ponad 17 proc. więcej w stosunku do stanu na koniec września ub.r. Daje to średnią liczbę 2,11 usług na abonenta. Z pakietu Triple Play (wszystkie trzy usługi) w III kw. br. korzystało 117 tys. klientów (wzrost o 20,6 proc.).

>>> UPC straciło 30 tys. klientów. Najszybciej rośnie telefon

Autor:pp

Więcej informacji:Multimedia Polska

KOMENTARZE(18)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas