Operator kablowy Multimedia Polska zaczął kampanię reklamową usługi internetowej z udziałem aktora Marka Bukowskiego. Jednocześnie firma delikatnie zmodyfikowała swoją identyfikację wizualną.
Kampania Multimedia Polska z Markiem Bukowskim, aktorem znanym m.in. z seriali ” „Na dobre i na złe”, „Przystań”, „Na krawędzi” oraz „Hotel 52”, prezentuje ofertę internetu 20, 60 i 120 Mb/s w pakiecie z kamerką do wideo monitoringu.
Spot, w którym aktor wystąpił ze swoją żoną, w zabawny sposób pokazuje możliwości tej kamery. W reklamach prezentowana jest też odświeżona komunikacja wizualna Multimediów.
Akcja reklamowa - zaplanowana od początku kwietnia do połowy czerwca - jest prowadzona w telewizji, internecie, kinach, oraz na outdoorze.
Za koncepcję i realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiada agencja MediaMocni. Spot telewizyjny wyprodukował dom produkcyjny Papaya.
Na koniec ub.r. Multimedia Polska miały 826 tys. abonentów, którym dostarczały 1,54 mln usług (zobacz szczegóły).