Telewizja2014-06-17
6

Mundial poprawił wynik TVP2, TVP1 liderem. „M jak miłość” hitem tygodnia

W minionym tygodniu na pozycji lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów utrzymała się TVP1. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej pierwsze miejsce zajął Polsat. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

Udział liderującej TVP1 w okresie od 9 do 15 czerwca 2014 roku zmniejszył się o 0,73 pkt. proc. do 12 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,14 pkt. proc. i wyniósł 11,52 proc. Na ostatniej pozycji podium znalazła się TVP2, która tydzień wcześniej była czwarta. Jej wynik to 11,16 proc., po wzroście o 1,92 pkt. proc. Natomiast na czwarte miejsce spadł TVN (10,39 proc.; w dół o 0,73 pkt. proc.).

Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu pochwalić się mogły takie kanały jak: TV Puls (3,32 proc.; + 0,17 pkt. proc.), TVP Seriale (1,54 proc.; + 0,16 pkt. proc.), TVP Regionalna (1,19 proc.; + 0,22 pkt. proc.), Polsat News (1,15 proc.; + 0,17 pkt. proc.) i TVP Sport (0,78 proc.; + 0,64 pkt. proc.).

Zobacz tabelę

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:podsumowanie tygodnia

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas