Reklama2018-03-21
0

Murat Kalafat dyrektorem zarządzającym Criteo w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Turcji

Firma technologiczna z obszaru marketingu handlowego Criteo powołała Murata Kalafata na stanowisko dyrektora zarządzającego w krajach Europy Środkowo-Wschodniej i Turcji. Dotychczas Kalafat zarządzał tureckim oddziałem spółki. Zastąpił Erkana Soy, który rozstał się z firmą.

Murat Kalafat będzie odpowiedzialny za działalność Criteo m.in. w Polsce, Czechach, Bułgarii, Rumunii i Turcji. Z firmą związany jest od roku jako dyrektor zarządzający jej tureckiego oddziału. Dotychczas był odpowiedzialny m.in. za zarządzanie wszystkimi istniejącymi kontraktami oraz pozyskiwanie nowych klientów. Teraz będzie łączył obowiązki na obu stanowiskach.

- Niezmiernie się cieszę z perspektywy objęcia nowej, rozszerzonej roli w tym niezwykle ciekawym dla naszej branży czasie, a także z możliwości poznawania i wykorzystania najlepszych praktyk rynkowych krajów o podobnych wyzwaniach, ale różnych mocnych stronach. Nasz wciąż rozwijający się Criteo Commerce Marketing Ecosystem został stworzony po to, by nasi klienci mogli sprzedawać więcej i jeszcze lepiej konkurować na szybko zmieniającym się rynku. Moim głównym celem jest rozwój CME w regionie, za który odpowiadam - komentuje Murat Kalafat.

Menadżer ma 17 lat doświadczenia w branżach digital marketingu i telekomunikacji. W przeszłości założył turecki oddział firmy Ligatus - agencji zajmującej się reklamą natywną, którym następnie zarządzał przez 4,5 roku. Był również założycielem firmy Awin (poprzednio Zanox) zajmującej się marketingiem afiliacyjnym. Doświadczenie zawodowe gromadził także w Flycell Avea, Telsim i Netas.

Criteo to firma zajmująca się marketingiem handlowym, która stworzyła otwarty ekosystem commerce marketingu, oferujący zwiększanie zysków i sprzedaży detalistów i marek.

Autor:jd

Więcej informacji:Murat Kalafat, Criteo

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas