Reklama 2018-10-19
4

Muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego z pierwszą kampanią reklamową

Ruszyła pierwsza kampania reklamowa muzeum Generała Ryszarda Kuklińskiego. Spoty będą wyświetlane w metrze na dużych ekranach Infoscreen.

W 15-sekundowym spocie, będącym głównym elementem kampanii, muzeum zaprasza zwiedzających, oferując atrakcje multimedialne. Na miejscu czeka m.in. możliwość zwiedzania wystawy w okularach VR, dzięki którym można wcielić się na krótko w rolę słynnego polskiego agenta amerykańskiego wywiadu o pseudonimie „Jack Strong” (pod którym występował Ryszard Kukliński).

Spot, który będzie wyświetlany do końca października w metrze warszawskim na ekranach Infoscreen, został zrealizowany przez zespół Muzeum Generała Kuklińskiego. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media People.

Izbę Pamięci Generała Kuklińskiego można zwiedzać bezpłatnie przez 5 dni w tygodniu - od środy do niedzieli. Placówka mieści się przy ulicy Kanonii 20/22 w Warszawie.

Autor: jd

KOMENTARZE (4) DODAJ OPINIĘ

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas