Na ulicy Waryńskiego obok stacji Metro Politechnika powstał muzyczny mural wykorzystujący rozszerzoną rzeczywistość (AR). Instalacja promuje solową płytę Kubiego Producenta (Sony Music). Aktywację przygotowała Sony Music we współpracy z High Grade IS.
Mural promuje solowy album Kubiego Producenta „18+", który miał premierę miała 14 czerwca. Album promują single: „Superman" w kolaboracji z Żabsonem i Young Multi, „Bad Boy" z Beteo, ReTo, Siles, „Lifestyle" w składzie: Malik Montana, Borixon i Białas, Malboro z White 2115 oraz „9 żyć" z Otsochodzi, schafterem i PlanBe.
Gościnnie na płycie pojawią się Szpaku, Kaz Bałagane, Otsochodzi, schafter, Gedz, PlanBe, Coals, Solar, KaeN, Borixon, Białas, Malik Montana.
Mural promujący płytę jest nietypowy dzięki swojej multimedialności i wykorzystaniu AR (Augmented Reality). Gdy po włączeniu aplikacji Zappar skierujemy na niego obiektyw aparatu, mural ożyje - pojawi się na nim dodatkowa treść.
Dotykając poszczególnych jego elementów, użytkownik zmienia jego wygląd, po czym odkrywa otchłań znajdującą się pod warstwą tynku (dla lepszego efektu wykorzystano grafikę dwuipółwymiarową z efektem paralaksy). W otchłani odbiorca znajdzie nową płytę artysty, a jej dotknięcie przenosi go do aplikacji Spotify, gdzie może płytę przesłuchać.
Aplikacja Zappar przechowuje na serwerze informacje o znaczniku Augmented Reality (dowolnej treści graficznej) i powiązanej z nim zawartości AR.
Część związaną z Rzeczywistością rozszerzoną (Augmented Reality - AR) zrealizowała gdańska firma High Grade IS w oparciu o aplikację Zappar. Pomysł na całą kreację opracowała firma Sony Music, wydawca płyty Kubiego Producenta.