Reklama2019-06-29
0

W Warszawie powstał muzyczny mural wykorzystujący rozszerzoną rzeczywistość

Na ulicy Waryńskiego obok stacji Metro Politechnika powstał muzyczny mural wykorzystujący rozszerzoną rzeczywistość (AR). Instalacja promuje solową płytę Kubiego Producenta (Sony Music). Aktywację przygotowała Sony Music we współpracy z High Grade IS.

Mural promuje solowy album Kubiego Producenta „18+", który miał premierę miała 14 czerwca. Album promują single: „Superman" w kolaboracji z Żabsonem i Young Multi, „Bad Boy" z Beteo, ReTo, Siles, „Lifestyle" w składzie: Malik Montana, Borixon i Białas, Malboro  z White 2115 oraz „9 żyć" z Otsochodzi, schafterem i PlanBe.

Gościnnie na płycie pojawią się Szpaku, Kaz Bałagane, Otsochodzi, schafter, Gedz, PlanBe, Coals, Solar, KaeN, Borixon, Białas, Malik Montana.  

Mural promujący płytę jest nietypowy dzięki swojej multimedialności i wykorzystaniu AR (Augmented Reality). Gdy po włączeniu aplikacji Zappar skierujemy na niego obiektyw aparatu, mural ożyje - pojawi się na nim dodatkowa treść.  

Dotykając poszczególnych jego elementów, użytkownik zmienia jego wygląd, po czym odkrywa otchłań znajdującą się pod warstwą tynku (dla lepszego efektu wykorzystano grafikę dwuipółwymiarową z efektem paralaksy). W otchłani odbiorca znajdzie nową płytę artysty, a jej dotknięcie przenosi go do aplikacji Spotify, gdzie może płytę przesłuchać.

Aplikacja Zappar przechowuje na serwerze informacje o znaczniku Augmented Reality (dowolnej treści graficznej) i powiązanej z nim zawartości AR.

Część związaną z Rzeczywistością rozszerzoną (Augmented Reality - AR) zrealizowała gdańska firma High Grade IS w oparciu o aplikację Zappar. Pomysł na całą kreację opracowała firma Sony Music, wydawca płyty Kubiego Producenta.

Autor:jd

Więcej informacji:Kubi Producent, 18+, muzyka, mural, Sony Music

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas